Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Berber Oosterhout - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Berber Oosterhout - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes!

Door: Berber Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Berber

26 Februari 2015 | Nederland, Vlissingen

Lieve allemaal,

mijn eerste verlag .. het begin van een groot avontuur! Maandag 2 maart vlieg ik samen met een schoolvriendinnetje (Pascale) naar Kaapstad. 12 juni vliegen we weer terug, maar zo ver is het natuurlijk nog niet (gelukkig) ! Tijdens ons verblijf in Kaapstad zullen wij stage lopen in een kinderziekenhuis voor gehandicapte kinderen. Er zijn twee afdelingen, lichamelijk gehandicapten en geestelijk gehandicapten. Omdat wij een onderzoek gaan uitvoeren gericht op pijnmanagement, zullen wij voornamelijk stagelopen op de afdeling voor lichamelijk gehandicapten.

Gisteren hebben we ein-de-lijk ons paspoort mét visum op mogen halen bij het consulaat in Den Haag. Na 4 frustrerende bezoekjes in het eindelijk gelukt. Het ontzettend, ahum, vriendelijke personeel wist ons goede humeur steeds weer te verpesten en stuurde ons na 5 minuten weer terug naar Zeeland. Dat je 2 uur moet rijden deed er niet toe ;) Al met al waren wij gister de twee gelukkigste meiden op de wereld .. het avontuur gaat nu echt beginnen.

De laatste week in Nederland is gevuld met veel afscheidsdinertjes, wijntjes , biertjes en feestjes! Super leuk, maar het besef dat ik straks aan de andere kant van de wereld zit is er nog niet echt. De deet, malariapillen, zonnebrand, camera en bikini zijn ingepakt, ready to go!

Op deze blog zal ik jullie zo veel mogelijk proberen te vermaken met mijn avonturen in Kaapstad. Voor de mensen die het leuk vinden staat hieronder een link van een super leuk filmpje die een indruk geeft van het mooie Kaapstad.

https://vimeo.com/115965705

Dikke kus & tot snel !

  • 26 Februari 2015 - 19:43

    Judith:

    Leuk lieve Ber!

    Heel veel plezier / succes en vooral genieten!
    Ga je volgen

  • 26 Februari 2015 - 19:46

    Judith:

    Leuk lieve Ber!

    Heel veel plezier/succes en vooral genieten!
    Ga je volgen! Mooie herinneringen maken in Kaapstad :-)

    Liefs Juud X

  • 27 Februari 2015 - 21:01

    Pietertje Van De Hoogenband:

    Waaaa geniet van elke minuut Bep! Maak ons maar jaloers ;)
    Ik ga je ontzettend missen!

    Dikke kus en take care!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Berber

Hoi lieve volgers! Op mijn waarbenjij.nu kunnen jullie de avonturen volgen die ik de komende 3,5 maand mag meemaken in Kaapstad!

Actief sinds 16 Feb. 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 5463

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Maart 2015 - 12 Juni 2015

Stage Kaapstad!

Landen bezocht: